Search
× Search
sobota, 07. junij 2025

FAQ

Pogosto zastavljena vprašanja in odgovori

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Kako se prijavim in registriram v portal zVEM? | Podpora eZdravja


Ali potrebujem kakršnokoli dodatno dokumentacijo, pred prihodom v ambulanto?

Pri obisku v ambulanti potrebujete osebno zdravstveno izkaznico.

Ali se moram po končani bolniški oglasiti v ambulanti po bolniške liste?

Po končani bolniški, oziroma ob koncu tekočega meseca je nujno potrebno poklicati sestro v ambulanto ali napisati mail, da se elektronski bolniški listi odpošljejo v sistem, do katerega lahko potem dostopajo računovodkinje podjetij. Fizično po bolniške liste ni potrebno priti. 
Drugače pa je za posameznike, ki so zaposleni v tujini - tisti se morajo po bolniške liste oglasiti osebno, po predhodnem naročilu.

Kako dolgo mi lahko stalež podaljšuje osebni zdravnik?

V pristojnosti izbranega osebnega zdravnika je podaljševanje staleža do 30 dni. Po preteku tega časa je podaljšanje bolniške odsotnosti v popolni pristojnosti Komisije imenovanega zdravnika pri ZZZS. Stalež lahko podaljšamo ali zaključimo izključno tako, kot nam veli odločba komisije.

Kakšen pa je postopek, ko to več ni v njegovi kompetenci?

Po preteku enega meseca, oziroma vsaj nekaj dni pred tem, je potrebno izbranega osebnega zdravnika kontaktirati da na Komisijo imenovanega zdravnika pri ZZZS odpošlje ustrezen predlog, skupaj s vso potrebno zdravniško dokumentacijo (npr. izvidi specialistov, izvidi slikanja itd.), ki jo je potrebno do ambulante dostaviti (npr. preko elektronske pošte, telefona ali osebno v ambulanti). Po odpošiljanju predloga je potrebno počakati nekaj dni, da komisija predlog obdela in pošlje odločbo, ki jo v enem izvodu prejme bolnik na dom, drug izvod gre k delodajalcu, tretji pa v ambulanto izbranega družinskega zdravnika. Osebni zdravnik lahko stalež podaljša zgolj in samo tako, kot veli odločba.

Kaj pa lahko storim če komisija stalež zaključi, jaz pa še nisem sposoben/sposobna za delo?

Osebni zdravnik lahko stalež podaljša zgolj in samo tako, kot veli odločba. V kolikor komisija stalež zaključi in se pacient ali delodajalec s tem ne strinjata je potrebno v roku 5 ih dni od prejema odločbe na komisijo samostojno poslati pritožbo. Po prejemu pritožbe bo komisija primer znova pregledala in podala svojo odločitev, v obliki odločbe, na podlagi katere lahko izbrani osebni zdravnik podaljša ali zaključi stalež.

Kakšen pa je postopek, če mi je komisija stalež podaljšala, jaz pa bi želel/a pred iztekom staleža že v službo?

V kolikor se pacient čuti sposobnega za delo, pred iztekom odločbe, se seveda na delovno mesto lahko vrne in se bolniška odsotnost predčasno zaključi. Potrebno je poklicati v ambulanto osebnega zdravnika in urediti bolniške liste.

Potrebujem napotnico za specialista. Ali se moram oglasiti v ambulanti po njo?

Napotnice za specialiste se pošiljajo v elektronski sistem, zato se zanjo ni potrebno oglasiti osebno v ambulanti. V kolikor izvajalec želi številko e-napotnice, vam le-to lahko posredujemo preko maila ali telefona. Osebno je potrebno priti po napotnice zgolj takrat, kadar so te stopnje nujnosti NUJNO in je potrebno ustrezno zdravniško pomoč iskati v roku 24-ur.

Kako se lahko naročim na sistematski pregled v referenčni ambulanti?

Na sistematski pregled se lahko naročite preko telefona ali elektronske pošte, v nujnih primerih pa tudi osebno, v ambulanti. Kronični bolniki (npr. sladkorni bolniki, bolniki s povišanim krvnim tlakom, bolniki s povišanim holesterolom v krvi itd.) potrebujejo en sistematski pregled v referenčni ambulanti na leto. 

Kako pogosto moram kontrolirati maščobe v krvi, če sem sicer zdrav?

Če ste zdravi in nimate pridruženih kroničnih bolezni je potrebno kontrolirati maščobe v krvi vsakih 5 let. V primeru težav ali družinske obremenjenosti pa po dogovoru z referenčno sestro, oziroma zdravnico.

Ali lahko opravim cepljenje proti sezonski gripi, če nisem vaš pacient?

Cepljenje proti sezonski gripi lahko pri nas opravi kdorkoli, vendar se je potrebno na cepljenje naročiti preko telefona ali elektronske pošte. Prav tako je za tuje paciente cepljenje plačljivo.

Ali lahko v ambulanto pokličem kadarkoli? Kaj pa storim, če se sestra ne javi?

V ambulanto lahko pokličete v naslednjem času:

  • ponedeljek: 7:00 - 14:00
  • torek: 7:00 - 13:00
  • sreda: 12:30 - 18:00
  • četrtek: 7:00 - 13:00
  • petek: 7:00 - 12:00

V kolikor se na vaš klic ne odzovemo takoj, poskusite večkrat, saj smo v ambulanti namreč zelo zasedeni z rednim delom (prevezi, odvzemi krvi itd.) in se vedno ne uspemo takoj odzvati na telefon.

Se moram na odvzem krvi v laboratorij naročiti? Koliko prej?

Na odvzem krvi se je potrebno naročiti. Laboratorij naše ambulante obratuje v ponedeljek, torek, četrtek in petek med 6:00 in 7:00 uro zjutraj. Na odvzem krvi se je potrebno naročiti vsaj 3 dni prej, zaželjeno pa je seveda še prej, v kolikor že imate termin, ko potrebujete izvid.

VIDEO VSEBINE

 

Koronavirus (SARS-CoV-2) - gradiva
(povezava na NIJZ)

Na zgornji povezavi so gradiva, ki so jih na Nacionalnem inštitutu za javno zdravje (NIJZ) pripravili na temo novega koronavirusa so dosegljivi na spodnji povezavi. Dokumenti so v obliki PDF in jih lahko prenesete na svoje naprave ter natisnete. S klikom na povezavo, boste zapustili spletno stran ambulante šaško.

DRUŽBENA OMREŽJA


STOPITE V KONTAKT

 

INFORMACIJE

Navodila za osebe izpostavljene okužbi z novim KoronavirusomPravice iz obveznega zdravstevenega zavarovanja OKTOBER 2020

CENIKI

Aktualen cenik
Terms Of UsePrivacy StatementSplošna ambulanta ŠAŠKO | Osojnikova cesta 9, 2250 Ptuj | T: 02 748 19 90
Back To Top